Jak se stát partnerem?

E-shop summit 2017 navazuje na loňský ročník E-shop summit 2016, který svým originálním pojetím rozvířil stojaté vody české e-commerce scény. Náš koncept je totiž zcela odlišný od všech, které zde mnoho let známě od jiných požadatelů.

Základními stavebními kameny E-shop summitu jsou originální témata, která jsou připravena přímo pro naši konferenci. Nemyslíme si, že přednáška, kterou jste slyšeli na konferenci před týdnem chcete slyšet znovu. Dále pak u nás nehraje roli brand řečníka, nýbrž jeho odbornost. Chceme lidi z praxe, kteří dělají denně svoji práci, jsou inovativní a tomu co dělají dokonale rozumí.

V neposlední řadě nepodporujeme sponzorký nákup přednášek, jako jiné konference. Nelze tedy koupit si u nás prostor pro přednášení, kde partner bude představovat svůj produkt, značku či službu. Nemyslíme si, že placené PR přednášky někomu něco přinesou a chceme přinést hodnotné informace pro naše účastníky, což v PR přednáškách zpravidla nenajdeme.

Data a termíny

Loňský ročník

E-shop summit 2016, který byl pořádán jako první ročník v menším sále, byl zcela vyprodán. Navštívilo ho 440+ účastníků, mezi nimiž výrazně dominovali (více jak 50 %, viz. níže) majitelé či klíčoví zaměstnanci českých e-shopů. Podrobná statistika návštěvnosti v tabulce a grafu níže.

E-shopy Agentury Vývojážské firmy Konzultanti Korporace Služby Studenti
51,01 % 22,61 % 13,91 % 6,09 % 3,77 % 2,03 % 0,58 %

 

 

 

Podmínky pro partnery

Nabízíme 4 druhy partnerství. V některých balíčcích nabízíme garanci exkluzivity v oboru partnera, stánek ve foyer či reklamní video spoty mezi jednotlivými přednáškami (comercial break podobně jako např. při hokeji v TV).

Nabízené balíčky jsou nastaveny velmi rozmanitě, avšak nebude-li Vám stačit tato nabídka či máte opravdu speciální požadavky nebo originální nápad, neváhejte se s námi spojit na e-mailu partneri@eshopsummit.cz nebo na tel. +420 606 353 218 (Jan Kalianko – hlavní organizátor akce).